Dlaczego w telewizji nic nie ma

Umiejętność odnalezienia się w programie telewizyjnym nie jest dziś prosta. Jest to jazda na wybojach. Przypomina przekradanie się przez pole minowe. Nawet jeśli posiadamy wydrukowany program, nasz film, który chcemy obejrzeć i który wydaje się nam wartościowy, puszczany jest często koło północy, gdy zyski są już mniejsze niż w godzinach wieczornych. Włączenie telewizora o określonej porze gwarantuje nam tylko tyle, że zobaczymy jeszcze przez pięć – dziesięć minut reklamy. Niestety, tak to wygląda w mediach sponsorowanych – no właśnie – przez reklamy. Możemy sobie niby coś obejrzeć, ale po oddaniu duszy i umysłu na pastwę medialnej papki sponsorów. Media wiadomości reklama sponsorowane z naszych pieniędzy to na przykład cyfra +. Tam możemy spodziewać się w miarę dobrego traktowania. Film rozpoczyna się plus minus dziesięć sekund od deklarowanego czasu projekcji, poza tym filmy są ambitniejsze od tego, co możemy zobaczyć wieczorową porą w takim polsacie. Jeśli nie mamy dostępu do PPVTV, c+ to najlepszy wybór.

about author

admin

related articles