Jak komunikować się ze swoimi fanami

Social media są wspaniałym narzędziem do utrzymywania kontaktu z kimkolwiek, kogo kiedykolwiek spotkałeś. Jako taki, jest świetnym narzędziem dla właścicieli firm, którzy chcą pozostać w stałym kontakcie ze swoimi klientami. A także tymi, którzy mogą nimi zostać. Właściciele takich firm często zastanawiają się nad tym, w jaki sposób mogą promować swój profil na Facebooku. Nie chcą przy tym w nachalny sposób promować swoich produktów i usług, gdyż nie jest to mile widziane. Czasami, może promować się bezpośrednio. Ale przez większość czasu powinieneś udostępniać treść, która promuje ciebie pośrednio – przedstawiając jako eksperta w danej dziedzinie. Jest to strategia bardzo subtelna, ale i bardzo skuteczna. Ponadto, musisz być konsekwentnym i oferować regularne treści na swojej stronie. Ważne jest, abyś w sposób naturalny zachęcał do interakcji. Pomoże ci w tym zadawanie pytań otwartych, czyli takich, które wymagają więcej niż odpowiedzenia tak lub nie. Dzielenie się wskazówkami dotyczącymi twojej wiedzy. Linkowanie do wartościowych artykułów lub postów. Tworzenie i dzielenie się ciekawymi grafikami. Importowanie filmów z YouTube. Udzielanie przydatnych porad i wskazówek. Pokazywanie swojej osobowości.

about author

admin

related articles