Jak pisać dobre nagłówki

Pisząc skuteczne i chwytliwe tytuły lub nagłówki, nie martw się o ich długość. Wprawdzie długość jest ważna, ale nie powinna być kryterium, na którym może ucierpieć ich jakość. Ważne jest aby tak napisać nagłówek, aby potrafił on w pełni przekazać wiadomość. Nie potrzebujesz się martwić o długość nagłówka. Optymalne nagłówki to te, w których użyto do 14 słów. Ta ilość jest wystarczająca dla prawie każdego tematu. Wpisz informacje w nagłówkach. Wiadomość może dotyczyć wycofania z produkcji starego produktu, jego uaktualnienia lub być zapowiedzią nowego produktu, czy pomysłu na nowy sposób wykorzystania starego. Pamiętaj że prawie zawsze jesteśmy nastawieni na poszukiwania czegoś nowego. Nigdy nie należy używać tytułów, które są trudne w odbiorze, mylące lub niekompletne w swoim przekazie. Twój nagłówek konkuruje średnio z 350 innymi tytułami w gazetach i na stronach www. Większość ludzi czyta szybko i niedokładnie. Dlatego treść powinna być łatwa, jasna i czytelna. Nigdy nie stosuj nagłówków, które już na pierwszy rzut oka niosą w sobie przekaz reklamowy. W ten sposób stracisz czterech z pięciu czytelników. Większość ludzi jest zbyt zajęta, by świadomie godzić się na czytanie artykułu, który jest bezczelną i oczywistą reklamą.

about author

admin

related articles