Pay per click – problemy i rozwiazania

Reklama online ma już wiele lat i wciąż się rozwija. Nowi reklamodawcy podążają za modą i korzystają z płatnych reklam, takich jak Google AdWords. Istnieje kilka problemów, których nowy reklamodawca powinien być świadomi przy decydowaniu się na reklamą PPC. Nowi reklamodawcy zbyt często widzą straty, a nie ogromny zwrot z inwestycji w reklamy pay per click. Zwłaszcza dotyczy to Google AdWords. Powodem jest ich ukierunkowanie na złe słowo kluczowe. Rozwiązaniem tego problemu, może być właściwy dobór słów kluczowych. To nie tylko może zminimalizować koszty, ale zająć znacznie wyższa pozycję w rankingach. Długi ogon słów kluczowych pozwoli ci dotrzeć do najlepszej grupy docelowej. Jak określić takie słowa? Zadaj sobie pytanie, dlaczego użytkownicy powinni szukać twojego produktu. Pomyśl o tym, jakie słowa kluczowe ma do zaoferowania twoja strona. Reklamowanie się przez PPC będzie składać się z dużej ilości prób i błędów. Nie ma z tym problemu wtedy, jeśli masz ogromny budżet przeznaczony na promocję. Gorzej, jeśli fundusze są skromne i trzeba się liczyć z każdą złotówką. Dla większości z nas, którzy muszą zapłacić za każde kliknięcie reklamy, to ogromną stratą będą przypadkowe kliki, nie przekładające się na zakup produktu.

about author

admin

related articles