Polskie oddziaływanie na klienta

Polskie oddziaływanie na klienta
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Polskie oddziaływanie na klienta

W czasach kryzysu gospodarczego coraz więcej przedsiębiorstw było zmuszonych zamknąć swoje oddziały ze względu na ich upadek. Wiele osób straciło wtedy swoje miejsca do pracy, a ci, którzy się ostali na rynku zmuszeni zostali do coraz bardziej agresywnej sprzedaży swoich produktów oraz usług konsumentom. Nie jest łatwo przekonać osoby, które również nie mają zbytnio gotówki na wydatki do skorzystania z naszych usług. Dlatego też wiele firm sięga po media, które mają bezpośredni kontakt z każdą osobą w kraju i poprzez nie namawiają ich do zakupu. Pomimo, że dana rzecz wcale nie jest komuś potrzebna na daną chwilę to i tak będą potrafili mu ją w wcisnąć i pokazać jej ogromną użyteczność. Reklama w mediach działa również na nas podprogowo. Pomimo tego, że nie koniecznie zwracamy uwagę na to co jest w niej pokazane, to jednak nasz mózg to koduje. W trakcie robienia zakupów mimowolnie wybieramy produkty, które były pokazywane w reklamach telewizyjnych czy też w radio. Internet również stał się areną, na której wiele osób proponuje swoje produkty jego użytkownikom. Dlatego też warto bardzo uważać na to co kupujemy i czy nasz wybór faktycznie jest potwierdzony potrzebą posiadania danej rzeczy.

about author

admin

related articles