Rywalizacja telewizji i Internetu

Internet staje się coraz bardziej popularny i tym samym staje się groźną konkrecją dla telewizji. Zwłaszcza, że w Internecie można obejrzeć wszystkie filmy oraz seriale w wybranej przez siebie porze i nie ogranicza nas ścisły program. Rynek telewizyjny już zaczął to odczuwać, nowe programy telewizyjne mają dużo mniejszą oglądalność niż jeszcze kilka lat temu. W Polsce również jest to zauważalne i większość nowych programów wprowadzonych w ramówce jesiennych, szybko zostały zdjęte z anteny. Telewizji coraz ciężej przychodzi walka o widza. Z roku na rok coraz więcej osób świadomie rezygnuje z odbiornika telewizyjnego, w czasie gdy rzesze zwolenników Internetu powiększa się. Telewizja stara się pozyskać widzów, jeśli nie przed odbiornikiem telewizyjnym to właśnie przez Internetem. Powstają specjalne, oficjalne strony telewizyjne na których można oglądać programy telewizji, często przed datą ich emisji. Na reklamach umieszczonych na tych stronach telewizja wciąż może zarabiać i nie tracić widzów.

about author

admin

related articles