Słowa, które warto umieszczać w nagłówkach

John Caples, szef trzeciej co do wielkości agencji reklamowej w USA, przez 40 lat analizował najczęściej używane słowa w stu najbardziej udanych tytułach wszech czasów. Wynikiem jego badań jest ta oto lista dziesięciu najczęściej używanych słów w najbardziej efektywnych 100 tytułach, jakie kiedykolwiek napisano. Obok każdego słowa znajdziesz liczbę, pokazującą ile razy dane słowo zostało użyte. Ty – 31. Pieniądze – 6. Twój – 14. Teraz – 4. Jak – 12. Osób – 4. Nowy – 10. Chcesz – 4. Kto – 8. Dlaczego – 4. Najczęściej używanymi słowami we wszystkich wybranych materiałów reklamowych i marketingowych było TY i TWÓJ. Jest tak dlatego, ponieważ każda reklama, promocja i list powinien być skierowany do osoby czytającej lub oglądającej go. Nigdy nie powinno się dążyć do stosowania liczby mnogiej, podczas tworzenia reklamy. Podstawowe zasady pisania skutecznych nagłówków. Nagłówki powinny przyciągać do siebie czytelników zainteresowanych obiecującymi korzyściami. Poinformuj, co mogą zyskać? Czy to co chcesz im przekazać, pozwoli im zaoszczędzić czas, pieniądze, a może sprawi, że czytelnik staniej się bardziej piękny i zdrowszy? Pamiętaj o tym, aby nagłówek dokładnie wyjaśniał korzyści, które chcesz zademonstrować.

about author

admin

related articles