Wszystko o skutecznym landing page w jednym miejscu

Wszystko o skutecznym landing page w jednym miejscu
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Zaczynamy serię wpisów o skutecznym landing page – jak powinien wyglądać, jak go łatwo zbudować i skutecznie reklamować? Czym jest landing page i jak można niekonwencjonalnie wykorzystać jego skuteczność? Myśleliście o zbudowaniu w ten sposób swojego CV? Ten wpis Was zaskoczy!

Jak zbudować landing page, który będzie skutecznie promował Twój produkt?

Landing page jako promocja produktu i skuteczne CV

Landing page, czyli docelowa strona internetowa ma jedno podstawowe zadanie: przekonać osobę, która na nią trafiła, że znalazła się we właściwym miejscu i powinna teraz wykonać konkretną akcję: kupić produkt, zostawić swój adres email, pobrać plik. Zwykle wykorzystuje się stronę do promowania produktu, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby w ten sam sposób … promować siebie. Nie musisz być grafikiem, żeby stworzyć stronę, którą dołączysz do CV po to, żeby profesjonalnie wypunktować swoje mocje strony.

Krótko mówiąc: landing page musi być skuteczny. Musi szybko skupić na sobie uwagę odbiorcy. Jakie cechy powinien posiadać?

Landing page w punktach

Jakie cechy powinna mieć skuteczna strona? Mówiąc w skrócie powinna być:

  1. Przemyślana – konkretnie określ do kogo kierujesz produkt. Poznaj grupę docelową, zastanów się jakie problemy rozwiązujesz i jak możesz je (krótko!) opisać. Nazwij swój produkt – powiedz wprost, co to jest: aplikacja mobilna, serwis, gra;
  2. Zwięzła – landing page to esencja Twojego produktu, nie ma tu miejsca na zbędne słowa. Wybierz tylko te elementy, które wyróżniają produkt na rynku i ulatwią życie klientowi (a przynajmniej zdecydowanie je umilą);
  3. Estetyczna – wygląd strony landing page musi być spójny, nic nie może odwracać uwagi od głównego tekstu. Poświęć czas na wybór kolorów, niech nawiązują do produktu. Stwórz logo. Dobierz odpowiednio czcionki. Pamiętaj, że głownym elementem przykuwającym uwagę musi być tekst i…
  4. Call to action – czyli wezwanie do konkretnego działania – zapisania do newslettera, pozostawienia maila itp. Wykorzystaj słowa, które działają: „za darmo”, „bądź pierwszy”, „dowiedz się więcej”, „odbierz już teraz”.
  5. Szybka – landing page musi się szybko ładować. Kupujący nie będzie tracił czasu.

Jak to robić w Internecie?

No dobrze, mamy teorię  – ale co z praktyką? Polecam kilka linków, które pozwolą Wam zbudować landing page nawet jeśli robicie to pierwszy raz.

about author

admin

related articles