Doskonale pamiętamy jak odpowiednia promocja pomogła Aleksandrowi Kwaśniewskiemu stać się prezydentem Dzięki reklamie wypromowały się również inne znane osobistości. Od początku nad kariera Madonny czuwał guru PR i to on odpowiada za spektakularne sukcesy osoby, która tak naprawdę nigdy nie nauczyła się śpiewać a zrobiła wielką karierę w branży muzycznej. Osoby tak jak i przedmioty wymagają promocji w mediach. W świecie współczesnym po to by zaistnieć jako muzyk czy aktor, należy zasinieć w mediach i stać się osoba rozpoznawalną. Niekończące się pochody różnych ludzi, których zdjęcia mamy okazję oglądać w internecie, podczas udziału w różnych , czasem kuriozalnych wydarzeniach świadczy o tym, że świat show businessu zorientował się już o co chodzi w reklamie. Jeśli nikt cie nie zna, równie dobrze możesz nie istnieć. Należy wyjść z cienia i zaistnieć w mediach. Nie wystarczy jednak tylko tak być, należy wzbudzać zainteresowanie i jakikolwiek rodzaj emocji, Niekoniecznie pozytywnych. Wzbudzenie jakichkolwiek emocji jest już sukcesem.