Jaka jest przyszłość reklamy wobec zmian zachodzących w mediach

Młodzi ludzie w przedziale wiekowym osiemnaście – dwadzieścia pięć lat deklarują, że najczęściej programy telewizyjne oglądają w Interencie. To bardzo ważna wiadomość, której warto się bliżej przyjrzeć. Opisuje bowiem w jednym zdaniu kilka zjawisk. Po pierwsze młodzi ludzie samodzielnie komponują sobie program telewizyjny. Jeśli chcemy do nich dotrzeć nie zrobimy tego poprzez telewizję. Po drugie świadczy to wprost o rosnącym znaczeniu Internetu. PO trzecie podkreśla to istotne przyzwyczajenie młodych, którzy samodzielnie wybierają oferty ze wszystkich dostępnych możliwości. Kolejne zmiany w mediach mówią o tym, że słabnie znacznie prasy papierowej. Nie czyta się już tyle, co kiedyś. Nakłady gazet regularnie maleją. I znów – prasa traci na rzecz Internetu. To on przejmuje tradycyjne jej role – od informowania o aktualnych wydarzeniach po skupianie społeczności (także lokalnych) wobec konkretnych wydarzeń. Te zmiany na rynku mediów w oczywisty sposób muszą wpływać na reklamę. Będzie zmuszona dostosować się do zmienionego rynku. I zrobi to szybko, bo tempo zmian jest wielkie, jak nigdy dotąd.

about author

admin

related articles