Funkcjonalność strony konkursowej
Idealnie gdyby nasza strona konkursowa miała następującą funkcjonalność:
Uczestnicy:
- rejestracja poprzez formularz lub za pomocą “Facebook connect”,
- dodawanie pracy konkursowej (np zdjęcia lub tekst) ,
- głosowanie na wybrane zdjęcia za pomocą przycisku “Głosuj”,
- komentować zdjęcia,
- możliwość dzielenia się pracami z rodziną i znajomymi między innym poprzez przycisk “Lubię to!”
- przeglądnie wszystkich prac wszystkich Uczestników w Galerii,
- przeglądanie stron informacyjnych konkursu np: Regulamin, O konkursie, Nagrody, Jury, Sponsor, Kontakt.
Organizator:
- moderacja prac, uczestników i komentarzy,
- promowanie konkursu za pomocą wbudowanych narzędzi takich jak: widgety, RSS, mailingi,
- publikowanie bannerów Sponsorów i aktualizacji stron informacyjnych,
- na bieżąco sprawdzania statystyk dotyczących konkursu,
- założenie dostępu do Panelu dla Jury dla poszczególnych członków,
- ustalenia ostatecznej listy zwycięzców łącznie z konfiguracją i opublikowaniem strony “Zwycięzcy”.
Członkowie Jury:
- przeglądanie i weryfikacja wszystkich prac w dedykowanym Panelu dla Jury,
- głosowanie na wszystkie prace w dedykowanym Panelu, gdzie każdej pracy przyznawano od 1 do 5 gwiazdek widząc przy tym tylko własne oceny,
- sortowanie prac wg wielu kryteriów np: najwyżej głosowane przez Internatów, najbardziej komentowane, wg największej ilości “Lubię to!” itp,
- dostęp do Panelu podczas całego okresu trwania konkursu.