Czy banery reklamowe nadal są skuteczną formą reklamy internetowej?

Banery reklamowe są pionierami w marketingu internetowym. Pierwszy baner pojawił się na stronie hotwired.com (obecnie wired.com) 27 października 1994. Była to reklama firmy telekomunikacyjnej AT & T. Od tego czasu banery reklamowe występują Internecie w różnych formach. Baner reklamowy to forma graficznej reklamy umieszczanej na stronach internetowych. Banery reklamowe mogą występować w dowolnym rozmiarze. Jednak akceptowanym standardem jest 468 pikseli szerokości i 60 pikseli wysokości. Z powodu szerokiej akceptowalności tej wielkości, ten sam baner może być stosowany na większości stron, bez konieczności zmiany rozmiaru i układu. Chociaż banery reklamowe mogą reklamować twój numer telefonu, adres, lub cokolwiek innego, to prawdziwym celem eza banerów reklamowych jest to, aby w nie kliknąć i przejść na docelową stronę internetową. Istnieje wiele kontrowersji na temat skuteczności banerów. Niektórzy ludzie chwalą je, zaś inni szerzą opinię o ich nieskuteczności. Chociaż klikalność w bannery nieustannie spada, to to samo można powiedzieć o cenach za reklamy banerowe. Średnia klikalność w banery wynosi około 0,5%. Ale z dobrze zaprojektowanym banerem i właściwie wybranym miejscem, nadal można osiągnąć pokaźny zwrot z inwestycji.

about author

admin

related articles